сряда, 29 декември 2010 г.

37-годишният шофьор - гард на фолкзвездата Мария,Любен Богданов от София бе арестуван малко след полунощ завчера в Благоевград

Арестуваха шофьора - гард на фолкзвездата Мария, с пистолет в джипа

Днес,29 декември 2010 / струма

Докато Мария пееше за стотиците клиенти на “Сън сити”, шофьорът й се репчеше на ченгетата

Шефката му го уволни минути след като при съпротива ченгетата го оковаха в белезници

37-годишният шофьор - гард на фолкзвездата Мария, Любен Богданов от София бе арестуван малко след полунощ завчера в Благоевград. Богданов се държал агресивно, след като полицаи го спрели за проверка, тъй като нарушил грубо правилата и шофирал по пешеходната зона в центъра на Благоевград. Екшънът се разиграл в централната градска част на улица “Димитър Талев”, в посока от пощата към ГУМ. Около 00.30 часа патрулираща полицейска двойка забелязва движещия се по плочките лек автомобил, марка “Мерцедес” ГЛ 550, в близост до популярния фолкклуб “Сън сити”, където Мария имала участие.

Водачът на луксозното возило бил спрян, ченгетата поискали документите на шофьора, но вместо това софиянецът започнал да ги нагрубява с думите: “Селяци, не знаете с кого си имате работа”. При опита на полицаите да го накарат да се легитимира Бозданов продължил с ругатните, заплашвайки ги, че може да плати, за да ги уволни. Бозданов отказал да представи личните си документи и шофьорската си книжка, не пожелал да съобщи дори името си. Търпеливо полицаите продължавали да настояват шофьорът да се легитимира, но вместо това Бозданов със засилване ги блъснал в намиращо се наблизо дърво. Това наложило ченгетата със сила да го вкарат в полицейския автомобил, като му сложили белезници.

Направен бил личен обиск на водача на мерцедеса и е открито разрешително за оръжие. На въпроса на полицаите къде е пистолетът му Бозданов посочил, че е в джоба на предната лява врата на автомобила. Ченгетата прибрали оръжието и потеглили в посока Първо полицейско управление. Последвал вик на Бозданов: “Счупихте ми ръката, говеда, искам помощ.” Наложило се полицаите да спрат автомобила. На мястото на инцидента пристигнал и втори екип, който заедно с колегите си закарал Бозданов в Спешен център. Лекарският преглед установил, че “счупената ръка” е артистичен номер.

Всичко това се разиграло пред очите на десетки свидетели. Фолкпевицата Мария, която е съпруга на сина на бившия заместник-кмет по строителството Кирил Андонов - Митко, научила за поведението на личния си шофьор и безкрайно възмутена заявила: Уволнен е незабавно. Тя позвънила на съпруга си за инцидента, помолила го да не се намесва, а да вземе ключовете от Бозданов и повече да не го виждат. Мария била бясна, че той е уронил престижа й с поведението си пред стотиците й фенове, които се веселиха до зори в препълнения клуб “Сън сити” с изпълненията й. Фолкпевицата оказа пълно съдействие по случая, уточниха от полицията. Бозданов бе задържан за 24 часа.

Вчера шофьорът на фолкпевицата Мария - Любомир Богданов, бе изравен на подсъдимата скамейка в Районен съд - Благоевград на дело по Указа за борба с дребното хулиганство. Делото бе отложено от съдия Екатерина Николова за 3 януари 2011 година, тъй като подсъдимият се яви без адвокат и поиска да му дадат време да организира защитата си.

В кулоарите на съда Л. Богданов заяви: Спрях пред дискотеката и отидох да отворя вратата на Мария. В този момент дойдоха полицаите и ми поискаха документите. Казах им да изчакат една минута и тръгнах към тях. Не съм отказвал да се легитимирам. Не съм нагрубявал и блъскал ограните на реда. Те казаха, че има камери на дискотеката и аз много държа да ги видя тези записи, които са ме заснели пред входа. От моя страна нямаше никакви заплахи към полицаите, че ще ги уволнявам и какво ли още не. На Мария съм шофьор от няколко месеца, не съм на договор, работя за нея на приятелски начала. Полицаите се държаха грубо с мен. Вижте ми китките на ръцете, те са ми с белези от белезниците, след като ме приковаха до стената. В момента не си чувствам, целият гръб ми е изтръпнал. В районното управление исках многократно да бъда прегледан от специалист, но вместо това ме отведоха в някакъв Спешен център, където доктор ме прегледа със слушалки и каза, че съм здрав и мога да бъда задържан.

24 часа прекарах в килията без телефон и без колан, дори дънките ми падат. Успях да поговоря само за 3 минути с адвоката си. Не съм буйствал пред дискотеката, исках само да може Мария да слезе, все пак аз отговарям за тази жена. Не оспорвам, че не съм спазил един знак и съм карал по пешеходна зона, но за това се съставя акт, а не се задържа. Какво стана сега, арестуваха най-големия престъпник ли? След като ме задържаха, Мария не съм я виждал повече. Трябваше само да изчакат да свалим техниката от колата, и всичко щеше да бъде наред. Изкараха Мария от дискотеката, тя ги заведе до колата, отключи им и без мое присъствие един от полицаите ми взе законно притежаваното оръжие, което е незаконосъобразно.

crimebgtimes.blogspot.com

Няма коментари:

Internet Jazz Radio Bg Times - Online from USA - 24 / 7

Photobucket