сряда, 1 декември 2010 г.

Майка беше пребита с винкел по главата от ромски новобогаташ от Петрич

Ромски барон смаза жена с винкел заради неравна любов

1 декември 2010

Петрич,България

Битата заради социално неравната любов на сина й Ружа Димитрова и съпругът й Олег искат Цветан Цветанов да разпореди проверка откъде е богатството на побойника

Руслан Иванов

Пострадалата иска от Цветан Цветанов да провери бияча и неговото имущество
Майка беше пребита с винкел по главата от ромски новобогаташ от Петрич, нежелаещ дъщеря му да ходи със сина й, защото е от бедно семейство, пише "Струма". Пострадалата заради социално-неравната любов Ружа Димитрова лежи в хирургично отделение с шевове над тила.

Побойникът Руслан Иванов е задържан в ареста на полицията, която започна следствие по случая. При пострадалата в болничната стая бе съпругът й - строителят Олег Димитров.

Ето какво разказа пострадалата:
Живеем в социалния блок в бившия стопански двор в Петрич. На 29 ноември се прибрахме с малкия ми син, който е болен, към вкъщи. Изведнъж до нас спря колата си Руслан Иванов, изскочи с винкел и ме заудря с него по главата. Той и семейството му са много богати, аз съм гладачка по фирмите, но сега съм безработна. Мъжът ми е строител, нямаме пари. Затова Иванови не искат дъщеря им Моника да ходи със сина ми Сашо. Те не разбират, че това е любов и никой и нищо не може да попречи.

Сашо и Моника ходят от около една година. Преди няколко месеца Сашо прекъсна срещите с нея, защото родителите й искат това. Намери си момиче от Коларово, която го молеше да заминат с нея за Кипър, но той не поиска. След това отново се сдобриха с Моника. Заради това ме биха.

Сега чуваме, че роднините на Руслан се хвалят навсякъде, че имат много пари, имат автомат, ще избият цялото ни семейство и после ще платят, за да не им направят нищо. Ще ги избием всичките и ще ги платим, казват роднините на Руслан.

Затова сме решени със съпруга ми Олег да пишем жалби навсякъде, включително и до министъра на вътрешните работи Цветан Цветанов. Никой не знае какво работи Руслан Иванов, но е много богат. След като се хвали, че има много пари да плати, като ни избие, нека Цветан Цветанов разпореди полицията да провери откъде му е богатството.

Искаме петричката полиция да не пуска от ареста Руслан. Страхуваме се от саморазправа. Искаме да бъде направена проверка на имуществото на Руслан Иванов и неговия произход.

иаб / Крими Бг Таймс

Няма коментари:

Internet Jazz Radio Bg Times - Online from USA - 24 / 7

Photobucket